Lai gan var šķist, ka viss ir izdarīts pareizi un mājaslapa darbojas kā cerēts, tomēr rezultāti liecina par pretējo. Apmeklējuma rezultāti un reklāmguvumi uzrāda sliktu statistiku. Tomēr ir veidi kā šo situāciju labot un palielināt lapas apmeklējumu skaitu.

SEO

Google meklētājprogramma ir labākais bezmaksas datplūsmas avots, bet, lai nonāktu pirmajā rezultātu lapā, ir jāpieliek īpašas pūles. Tas nozīmē, ka lapas saturam jābūt augstā līmenī, tam jābūt tēmai atbilstošam. Kā arī saturs jāpielāgo atslēgas vārdu meklēšanas nosacījumiem, tā veicinot labāku rezultātu iegūšan

 

Atslēgas vārdu pielāgošana

Nereti mājaslapas apmeklējuma rezultāti ir zemāki, jo atslēgas vārdi ir neatbilstoši vai tik populāri, ka tiem ir liela konkurence, kas nozīmē, ka ievadot tos parādās neskaitāmas konkurentu lapas. Viens no risinājumiem ir vairāku vārdu atslēgas vārdu iekļaušana jeb long-tail atslēgas vārdi, kas sastāv no apmēram 4-5 vārdiem. Šo metodi ieteicams izmantot kombinācijā ar parasto atslēgas vārdu pielāgošanu saturam.

Satura uzlabošana

Ne tikai SEO vajadzībām, bet arī auditorijas piesaistei nepieciešams veidot kvalitatīvu saturu. Saturs ne tikai ģenerē labākus SEO rezultātus, bet arī instruments kā veidot uzņēmuma tēlu. Izvēloties formātu kādā pasniegt saturu, tas kļūst par daļu no uzņēmuma kopējā tēla, veido tā komunikācijas formu ar auditoriju un veidu kā pievērst uzmanību. Viss ir atkarīgs no tā vai saturs atbilst mērķauditorijas vajadzībām un ekspektācijām.

 UX jeb lietotāju pieredzes uzlabošana

Lietotāju pieredzes uzlabošana ir darbību kopums, kas nodrošina, lai mājas lapa ir gan estētiski pievilcīga, gan lietotājam viegli izmantojama. Ir izpētīts, ka 89% lietotāju dodas uz konkurentu lapu, ja to neapmierina konkrētās lapas lietojamība, struktūra vai saturs. Tādēļ ir būtiski pievērst uzmanību arī tam kā lietotāji jūtas izmantojot konkrēto lapu un tās piedāvātās iespējas. Lasīt vairāk.

Lapas reklamēšana 

Kad izveidots atbilstošs saturs un ieguldīti resursi kvalitatīvai lapas izstrādei ir jādod impulss potenciālas auditorijas uzmanības piesaistei jeb jāinformē par lapas eksistenci. Šajā gadījumā Google un citas meklētājprogrammas piedāvā visdažādākos risinājumus kā kļūt redzamiem potenciālajiem klientiem un lapas apmeklētājiem. Kā piemēram, Google AdWords sistēma, kas piedāvā būt meklētājprogrammas augstākajās pozīcijās.

 

Ja arī Jūs ieinteresējušas dažādās iespējas kā palielināt mājaslapas apmeklētāju skaitu, sazinieties ar mums un kopīgi atradīsim īsto risinājumu – gan SEO rezultātu uzlabošanai, gan satura pielāgošanai un, protams, reklāmas risinājumu izveidošanai!

 

Avots: Jeffbullas