Yandex ir viens no vadošajiem interneta tehnoloģiju uzņēmumiem, kura mēneša vidējais apmeklētāju skaits sasniedz vairāk kā 56 miljonus aktīvu lietotāju. Uzņēmums aktīvi darbojas jau 17 gadus, attīstot un pielāgojot savus produktus un pakalpojumus lietotājiem, balstoties uz progresīvām un patentētām tehnoloģijām.

2017. gada 22. jūnijā Vācijas galvaspilsētā Berlīnē norisinājās Yandex digitālā mārketinga un reklāmas konference “YES”, kura vienkopus uzņēma Yandex ekspertus un galvenos partnerus no visas pasaules. Yandex konferences laikā speciālistiem bija iespēja tikties aci pret aci, lai apspriestu un pārrunātu perspektīvas, un piedalītos pieredzes apmaiņā neformālā un radošā gaisotnē.

Lielākais ieguvums, ko konference “YES” sniedza saviem apmeklētājiem, ir zināšanas. Konference ļāva dalībniekiem papildināt un “uzlādēt” savu pieredzi, uzklausot ieteikumus no uzņēmumu TOP ekspertiem – analītiķiem, stratēģiem, praktiķiem, produktu veidotājiem un vadošajiem darbiniekiem. Konferences laikā bija iespējams uzdot jautājumus par visām sev interesējošajām tēmām, saņemt atbildes, sekmēt jaunas partnerattiecības un mācīties no cilvēkiem kas pārzin Krievijas reklāmas tirgu gan no iekšpuses, gan ārienes.

Attēls: Top Media arhīvs

Konferencē piedalījās un ar savām zināšanām un jaunumiem dalījās – Andrey Serbant, Eugene Lomize, Denis Zlobin, Nikita Pasynkov, Natalia Grishkina, Alexandr Shurkaev, Anna Kuzmina, Alexandra Kulachikova, Konstantin Bayandin, Daniel Volož, Victor Lamburt, Jane Zavalishina un Ivan Yamshchikov.

Attēls: Top Media arhīvs

Pasākuma laikā apmeklētājiem tika sniegta iespēja piedalīties prezentācijās, radošājās darbnīcas, diskusijās un reālu situāciju analīzē. Dalībniekiem bija iespēja iepazīties ar Yandex uzņēmuma jaunumiem, produktiem un ieteikumiem to efektīvai izmantošanai, lai uzlabotu savu sniegumu un palīdzētu attīstīt klientu biznesu.

Attēls: Top Media arhīvs

Yandex “YES” konferenci apmeklēja arī Top Media pārstāvji, sev līdzi vedot zināšanas un pieredzi, kuru efektīvi izmantot turmpākajā darbā ar Krievijas un NVS valstu auditoriju. Par pasākumu un iegūtajām zināšanām savu viedokli izteica arī Top Media, Yandex kontu menedžere:

“Konferencē klausītāji tika iepazīstināti ar Yandex produktu attīstības plāniem un jaunām iespējām, kas pieejamas klientiem jau šodien. Tā bija lieliska iespēja atskatīties uz jau paveikto darbu, izvērtēt to un izdomāt, kā panākt vēl labākus rezultātus. Pasākuma laikā ieguvu jaunas idejas, ko nekavējoties vēlos realizēt savā darbā. Paldies organizatoriem un lektoriem!”

Top Media piedāvā reklāmas iespējas četros atpazīstamākajos PPC tīklos – Google Adwords, Yandex, Bing un Facebook. Mājaslapas optimizācija, kvalitatīvas reklāmas un regulāra reklāmas kontu optimizācija spēj uzlabot Quality Score rādītājus un ļauj ātrāk sasniegt vēlamās pozīcijas organiskajos un PPC (pay-per-click) rezultātos. Ja arī Jūs vēlaties nodrošināt pārliecinošus rezultātus savam uzņēmumam vietējā un starptautiskajā tirgū, droši sazinieties ar mums un piesakieties konsultācijai ar nozares speciālistiem.